Lietuvos marketingas yra neatsiejamas nuo pasaulyje vykstančių tendencijų. Kuomet atsiranda koks nors naujas Google įrankis arba pasikeičia jo algoritmas – lietuvių specialistai apie tai sužino taip pat greitai, kaip ir likusi pasaulio dalis. Sėkminga turinio rinkodara – nuolatos kintantis procesas, kurio metu stengiamasi sukurti strategiją padėsiančią tam tikram verslui būti kur kas labiau matomu, atrandamu bei žinomu.
Tik pažinus savo klientus galima jiems pasiūlyti turinį, kuris tenkintų. Turinio rinkodara susideda iš skirtingų etapų. Kiekvienas iš jų yra labai svarbus ir galintis nulemti labiau arba mažiau kokybiškai platinamą žinią apie tam tikrą verslą.
-
Pirmojo etapo metu atliekama detali analizė, kurios metu stengiamasi ne tik susipažinti su savo būsimais klientais, tačiau tuo pačiu pažinti ir konkurentus, kurie gali sumenkinti Jūsų pardavimų kiekius. Kuo aiškiau auditorija bus apibrėžta – tuo lengviau bus nuspręsti kokia turinio strategija tinka labiausiai. Lygiai tas pats yra kalbant ir apie konkurentus. Pažinti juos yra būtina.
-
Sekančio žingsnio metu, kai jau aišku su kokiais žmonėmis reikės dirbti, stengiamasi sukurti konkrečią strategiją, kuri padeda pasiekti efektyvių rezultatų. Natūralu, kad dažniausiai siekiama didinti pardavimus, platinti įmonės vardą ir panašiai.
-
Planavimo etapo metu jau žiūrima į konkrečius žingsnelius, kurie gali padėti pasiekti norimų rezultatų. Viskas labai detaliai apgalvojama ir kiekviena smulkmena padedama į jai atitinkamą stalčiuką.
-
Štai atėjome ir prie turinio kūrimo, kurio metu jau imamasi realių veiksnių, kurie buvo sugalvoti planavimo etape. Turinio rinkodara susideda iš įvairiausių tekstų rašymo, socialinių tinklų priežiūros, paveiksliukų kūrimo ir panašiai. Kuo daugiau aktyvaus turinio – tuo klientai mieliau lankysis Jūsų puslapyje.
-
Galiausiai reikia ir palaikyti tą sukurtą turinį, kuris tuo metu yra turimas. Kuo aktyviau puslapis bus prižiūrimas – tuo daugiau klientų į jį užsuks, kadangi bus sukuriamas pasitikėjimas. O tai labai svarbu. Gera reputacija verslininkui atveria plačius kelius.
Sėkminga turinio rinkodara (taip pat, kaip ir skaitmeninė rinkodara) remiasi į labai daug įvairiausių veiksnių. Juolab, kaip jau minėjome, skiriantis klientams dažniausiai skiriasi ir siūloma strategija. Taigi, šiuo atveju norėtume pabrėžti, kad ieškant specialisto, kuris suteikia tokias paslaugas – būtina įvertinti darbus, kuriuos jis atliko anksčiau. Kol vieni dirbo labai drąsiai, tuo tarpu kiti kuklesni ir mano, kad svarbiausia yra santūrumas.
-
Gera yra ta turinio rinkodara, kurios tikslinė auditorija yra labai aiškiai apibrėžta: lytis, amžius ir kt.
-
Pateikiamas turinys turi būti įdomus, informatyvus, aktualus ir naudingas.
-
Negalima pateikti labai tiesioginės reklamos, kadangi tai dažniausiai nepatinka klientams. Jau geriau solidžiau, originaliau bei paslėptai.
-
Kuo aiškiau suformuluotas turinys – tuo daugiau naudos. gera reklama yra ta, kuri aiškiai sako. Žinoma, tas sakymas negali būti susijęs su žodžiu PIRK. Tai daug veiksnių sudarantis aspektas.
-
Labai svarbu turinį nuolatos atnaujinti. Tik tokiu atveju ne tik išlaikysite senus klientus, tačiau tuo pačiu užsuks ir nauji, kurie domėsis Jūsų siūloma produkcija. Juk būtent domėjimasis yra pirmasis žingsnis link pirkimo. Svarbiausia yra sudominti žmones.
Jeigu paieškotumėte pavydžių internete arba pabendrautumėte su specialistais, kurie siūlo marketingo paslaugas – tokiu atveju pamatytumėte, kad egzistuoja labai daug įvairių rinkodaros galimybių. Kiekviena iš jų yra labai individuali ir būtent tinka konkrečiam verslui. Akivaizdu, kad kopijuoti kitus nėra gerai. Tokiu atveju liksite šešėlyje ir nepavyks pasiekti tiek, kiek konkurentai.
Kuriant turinį labai svarbus individualumas. Juk visada domina tai, kas yra asmeniška bei kitaip nei visur kitur.