Naujienlaiškių siuntimas tai viena iš skaitmeninės rinkodaros sudedamųjų dalių, ne mažiau svarbi nei „Google Ads“ ar „Facebook“ reklama. „Google Ads“ reklamos dėka galima pritraukti į interneto svetainę didesnį lankytojų srautą, tačiau nereikėtų vien tuo apsiriboti. Prieš paleidžiant mokamą reklamą pasiruoškite ne tik pritraukti, bet ir išlaikyti auditoriją – raginkite ją užsiregistruoti naujienlaiškius. Tam reikės į savo svetainę patalpinti registracijos formą, kurioje būtų pateiktas lankytojui aktualus pasiūlymas. Surinkę adresatus iš „Google Ads“ skelbimų gausite dvigubą naudą – lankytojų srautą ir jų adresus.
Turėdami duomenų bazę su elektroninių paštų adresais ruoškitės sekančiam etapui – naujienlaiškių siuntimui. Naujienlaiškiai gali veikti potencialų klientą dvejopai – sukelti atmetimo reakciją arba susidomėjimą. Dažnai naujienlaiškiai yra tiesiog net neatidaromi, iš karto ištrinami. Jeigu norite išvengti tokios reakcijos gerai apgalvokite, kokį turinį pasiūlysite klientui.
Naujienlaiškių siuntimo strategija
Užsienio rinkodaros specialistai dažnai naudoja naujienlaiškių siuntimo strategiją 3+1 ar 4+1. Tai reiškia, kad trijų laiškų turinys suteikia skaitytojui įdomios informacijos, patarimų, įžvalgų, supažindina su naujienomis, ir tik ketvirtame laiške yra raginimas pirkti. Daug internetinio verslo atstovų vis dar abejoja išsiųstų laiškų veiksmingumu. Naujienlaiškių siuntimas neveikia tik todėl, kad vis dar yra mažai kuriamas įdomus, vertingas turinys.
Kuriant laiškus galima juos suasmeninti, pritaikyti individualiai klientui. Taip pat efektyvus būdas sudominti auditoriją – atsiųsti su laišku įdomų turinį, bet tik teksto pradžią, o pabaigą kviesti perskaityti paspaudus ant nuorodos interneto svetainėje. Naujienlaiškių nuotraukos turėtų būti gražios, patrauklios. Laiške, raginančiame pirkti, galima įkelti prekių nuotraukas su aprašymais tiesiai iš interneto svetainės.
Platforma naujienlaiškių kūrimui ir siuntimui
Jeigu galvojate, kad naujienlaiškių siuntimas užims labai daug laiko, o grąža yra abejotina, tikriausiai nieko nežinote apie šiuolaikiškas platformas. Jos ne tik leidžia greitai paruošti laiško turinį, jį išsiųsti daugybei adresų, bet ir rinkti duomenis, analizuoti ir stebėti klientų reakciją į išsiųsta turinį. Būtent analizės dėka pastebėsite, koks turinys sulaukia susidomėjimo ir galėsite kurti efektyvius naujienlaiškius. Naudodamiesi vivasend.lt programa laiškus sukursite greitai ir išvengsite jų patekimo į „Spam“ dėžutes.